 |
Witamy na forum klubu "EXTREM-Puławy". www.extrempulawy.pl -Samochody terenowe, puławy 4x4, offroad, rajdy.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xmas3
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Wto 23:02, 04 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Aniu juz Ci odpowiadam na Twoją propozycje...
NIE MA TAKIEJ MOZLIWOSCI, predzej wieloryb przejdzie przez ucho igielne (tekst dla koneserów i znawców komiksów z serii TYTUS ROMEK I ATOMEK) niz ja kupie SAMURAJA. poprostu to sie nie stanie. nie mam pieniędzy i miał nie będe. Zycie. musze sie zadowolic tym co jest i w zasadzie ograniczyc chyba prawie do zera wypady w jakikolwiek teren. Dzis zaczelo nagle cos brzeczec w moim dziadku.. w okolicach tylnego zespołu napędowego. pytanie - czy rozlatuje sie most, któreś łozysko w kole czy inna zębatka czy poprostu jakas poluzowana blacha wpada w rezonans... w każdym razie lipa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
camper4x4
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin/kazimierzówka
|
Wysłany: Śro 14:06, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
opisz dokładniej usterkę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
anam
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gołąb
|
Wysłany: Śro 18:36, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
drogi jacku usterki sa po to żeby je usuwać jak się nieda to trzeba usunąc auto ....a teraz powazniej bardzo nam przykro ze w ten weekend niemasz czasu itp. bedzie brzoza i marcin tak wiec zapowiadaja sie fajne emocje jesli chcesz to podjedziemy po ciebie i wbijesz sie do uaza jeśli możesz żuć hasło że w ten weeken 9 sobota o 13 lub 14 spotykamy sie w sosenkach na małą żeznie my jedziemy przetestowac auto a brzoza dokatowac swoje jesli masz chec to ubieraj wodery i choc z nami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BRZOZA
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Śro 19:53, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
dokatowac mam nadzieje ze tym razem przetrwa ten wyjazd i diczeka sie zmiany wlasciciela bo szeroki juz czeka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
camper4x4
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin/kazimierzówka
|
Wysłany: Czw 9:06, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
brzoza a co sprzedajesz i po ile?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BRZOZA
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Czw 11:12, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
sprzedaje moja zmote ta ktora widac na zdjeciach (Zamosc i Golab ) uaz 3.0 B+G wyciagarka opony simex podniesiony podciety dystanse od dzis bedzie nowa tarcza ze spiekow skrzynia z nowymi bebechami od opla omegi 3.0 hamulce z serwem nowymi cylinedrkami i szczekami fotle z forda probe i wiele wiele innych modyfikacji a cena bardzo przystepna cos okolo 8000 jestem pewien ze wiecej juz w niego wsadzilem ale teraz chce zrobic sobie jakiegos potworka szeroki juz jest upatrzony
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BRZOZA dnia Czw 11:40, 06 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
camper4x4
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin/kazimierzówka
|
Wysłany: Czw 12:35, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
jak bym nie miał uaza to może bym się skusił
ja narazie przerabiam hamulce w uazie na 4 tarcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BRZOZA
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Czw 13:26, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
od czego adoptowales tercze ? moze lublin slyszalem i sam przymiarki robilem ze calkiem latwo daja se adoptowa " latwo " jak na zmoty przystalo tez ostro o takiej modyfikacji myslalem ale od czasu wsadzenia pompy z serwem od opla stwierdilem z ne ma sensu spowialniacze uaza mozna juz nazwac smielo hamulcami wcisniecie pedalu jest rowne puszczaniu dyma przez oponki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
camper4x4
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin/kazimierzówka
|
Wysłany: Czw 17:27, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
tarcze suza , zaciski polonez - mocowanie -aledrogo dobiero kupiłem blachy - i czekam na przesyłkę - ciekawe czy pompa jednostopniowa da radę to hamować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BRZOZA
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Czw 19:51, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
pompa moze byc ciezko , tym bardziej ze do pompy bez wspomagania ( serwa ) trzeba dobrego kopyta dobra opcja podebrac pompe np od opla ( przetestowane wiem co mowie a zreszta jak przyjedziesz do golebia to zoabczysz jak to wyszlo u mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁYSY YETI
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GP
|
Wysłany: Czw 22:33, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Powiem tak jak się dobrze wyreguluje orginalne hamulce nawet na pompie jednostopniowe to drze asfalt jak nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
camper4x4
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin/kazimierzówka
|
Wysłany: Pią 8:06, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
yeti - ale ja już mam dość robienia poraz 30 hamulców
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
camper4x4
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin/kazimierzówka
|
Wysłany: Pią 8:10, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
nie wiem kiedy do gołębia dojedziemy
teraz będziemy jeździć z uazem na lawecie
więc auto z lawetą będziemy zostawiać a uazem w teren
ale to jeszcze chwila
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
anam
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gołąb
|
Wysłany: Pią 8:52, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
u nas żaden problem tylko że my w ten weekend to jest 8-9 SIERPNIA JEDZIEMY DO ŻEZNI JESLI MACIE CHĘĆ TO ZAPRASZAMY BRZOZA WYJERZDZA Z LUBLINA O 12 JAK CHCECIE TO ZGADAJCIE SIEZ NIM
mamy w planie nocleg u nas i dyskoteke lub zabawe jak kto woli impreza pod gołym niebem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BRZOZA
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Pią 9:04, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
owszem drze lecz nie chodzi o brzytewki zaraz po wyregulowaniu lecz o sprawnosc hamulcow nawet po wyjezdzie z blota ( o czym mowie wiedza doskonale wszyscy urzytkownicy uazow lub samochodow wypos. w bebnowe hamowniki ) pompa jednostopniowa ma maly wydatek plynu co przeklada sie na koniecznosc ciaglych regulacji ( min odleglosc szczek od bebna ) pomijam juz fakt bezpieczenstwa . pekniecie jednego przewodu pozbawia nas mozliwosci zatrzymania pojazdu co przy 2 obwodowej konczy sie tylko brakiem hamowania na jednej osi . Kolejna sprawa male cisnienie na wyjsciu z pompy A wiadomo ze cisnienie 1 Bar dzialajace na jeden centymetr 2 pow. tloczka daje sile 1 kg wystarczy porownanie powierzchni tloczkow w orginalnym ukladzie uaza a powierzchnia na przyklad zaciskow przy hamulcach tarczowych (jest sporo nniejsza ) a zatem i sila jest mniejsza (przy tym samym cisnieniu) Kolejna sprawa powierchnia tarcia szczeki duuuza tarcze a klocki mala , co jest tylko kolejnym dowodem na potrzebe dostarczenia o wiele wiekszego cisnienia (serwo )
moim zdaniem pompa 1 obwodowa nie jest dobrym pomyslem jak to mowia "poszedl kon niech idzie i woz "
ale wyklad mi wyzedl hihhihi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BRZOZA dnia Pią 9:09, 07 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|